Itellä Adaxin wifi-lämpöpattereita.Onko ihmisillä kokemusta wifi lämpöpatteriratkaisuista? Olen porojektina remontoida rintamamiestalo, joka on toisella paikakunnalla. Siellä on nyt 80-luvun lopulla hommatut läpivirtauspatterit, joiden termostaatit tuntuvat toimivan vähän miten sattuu. Lämpöpatterit on siis tarkoitus uusia. Myös ilmalämpöpumput on tulossa, kunhan saan tarpeeksi valmista seinäpintaa, joihin ne asennetaan.
Tarkoituksena olisi saada ilmalämpöpumppuja tukevat lämpöpatterit ikkunoiden alle, joita olisi mahdollista säätää etänä. Valikoimaa on melko paljon, ja arvosteluita todella vähän. Älykäs Purmo näyttää maksavat noin 3-4 kertaa enemmän kuin älykäs Adex - toki Purmo on öljytäytteinen ja Adex läpivirtaus, mutta onko sillä nyt niin väliä?
Optimaalisinta olisi, jos termostaatin voisi asentaa jonnekin talon keskelle, ja kaikki lämpöpatterit säätyisivät sen pattereista irrallaan olevan termostaatin mukaan.
Vaihtanut 4 vanhaa näihin, juurikin että saa etänä säätää.
Samalla taloon tuli 2 x ILP, joten patterit on kyllä saaneet levätä toimettomana. Säätänyt +17c, jos ilp kyykkää kun olen poissa.
Noihin ei mitään etätermostaattia taida saada, kännykkäsovelluksella olen käyttänyt.
Välillä säätänyt lämmöt ylös, että pölyt palavat pois.
Ei mitään älyttömän hintaisia ole muutenkaan.
Esim:
Lämmitin Adax NEO WiFi H KWT, eri vaihtoehtoja
Sovellus: