- Liittynyt
- 29.10.2016
- Viestejä
- 1 797
Toivottavasti TES6:n kanssa palaavat juurilleen, eli koko maailma handcraftattuna, ilman random generoituja maailmoja, siinä Bethesda on omimmillaan. Starfield oli ihan selvästi liian suuri kakku haukattavaksi ja vähän joka osa-alue jäi vajavaiseksi. Ainoan asian minkä Starfieldistä voisivat ottaa on tuo aluksen rakentelu. Jos peli vaikkapa sijoittuisi Summerset Islesiin niin esimerkiksi laivan rakennus samalaisella systeemillä voisi toimia. Vähän kuitenkin pelkään että yrittävät samalla filosofialla tehdä ns. "Daggerfall remaken" random generoiduilla maastoilla ja ihan liian isolla maailmalla. Engineä ne eivät tule vaihtamaan, se on varmaan selvää. Skyrim oli Bethesdan piikkaus(aloitin uudestaan vähän aika sitten, edelleen loistopeli), täydellinen balanssi hauskuuden ja säätämisen välillä, sen jälkeen taso on laskenut peli peliltä. MW ja Oblivion olivat myös klassikkoja mutta aika syönyt aika pahasti jo. Skyrimiä pystyy pelaamaan edelleen, eteenkin uudempia editioneita jossa graffat ovat paremmat.