The Elder Scrolls VI

Toivottavasti TES6:n kanssa palaavat juurilleen, eli koko maailma handcraftattuna, ilman random generoituja maailmoja, siinä Bethesda on omimmillaan. Starfield oli ihan selvästi liian suuri kakku haukattavaksi ja vähän joka osa-alue jäi vajavaiseksi. Ainoan asian minkä Starfieldistä voisivat ottaa on tuo aluksen rakentelu. Jos peli vaikkapa sijoittuisi Summerset Islesiin niin esimerkiksi laivan rakennus samalaisella systeemillä voisi toimia. Vähän kuitenkin pelkään että yrittävät samalla filosofialla tehdä ns. "Daggerfall remaken" random generoiduilla maastoilla ja ihan liian isolla maailmalla. Engineä ne eivät tule vaihtamaan, se on varmaan selvää. Skyrim oli Bethesdan piikkaus(aloitin uudestaan vähän aika sitten, edelleen loistopeli), täydellinen balanssi hauskuuden ja säätämisen välillä, sen jälkeen taso on laskenut peli peliltä. MW ja Oblivion olivat myös klassikkoja mutta aika syönyt aika pahasti jo. Skyrimiä pystyy pelaamaan edelleen, eteenkin uudempia editioneita jossa graffat ovat paremmat.
 
Ja kun oletettavasti pelimoottori pysyy samana niin moditukikin pysyy myös varsinkin vanhat konkarit pääsevät helposti tekemään modeja mutta se miten alkavat sitten tuota CC juttua tuomaan peliin että estäisivät ulkopuolisten modien tulon peliin niin sitä voi vain arvailla.

Kuitenkin loppujen lopuksi minä olen miettinyt miksi Skyrim ja Witcher 3 iskivät minuun kuin miljoona volttia, minä olen tullut siihen loppupäätökseen koska itse tykkään kylmästä ja olen kylmästä pohjolasta kotoisin niin ehkä varsinkin Skyrimin kohdalla "My nord blood belongs here"

Minä haluaisin tykätä tuosta Survival ajatuksesta mutta haluaisin sen mahdollisiman kevyeksi että hahmo alkaa väysymistä vasta potee kun olet aamusta tullut iltaan ja ruokailla pitäs kerran päivässä ja kylmyys vähän miedompi, olen kokeilut eri modeja tuohon mutta en ole omaan makuun saanut säädettyä ja toinen ongelma on ettei kaikki omat armor modit tuo tuota sää effekti ominaisuutta, en tiedä voisko SSEEDIt:llä lisätä ne flagit niihin vaiko pitäskö tehdä CK kautta.
 
Ja kun oletettavasti pelimoottori pysyy samana niin moditukikin pysyy myös varsinkin vanhat konkarit pääsevät helposti tekemään modeja mutta se miten alkavat sitten tuota CC juttua tuomaan peliin että estäisivät ulkopuolisten modien tulon peliin niin sitä voi vain arvailla.

Kuitenkin loppujen lopuksi minä olen miettinyt miksi Skyrim ja Witcher 3 iskivät minuun kuin miljoona volttia, minä olen tullut siihen loppupäätökseen koska itse tykkään kylmästä ja olen kylmästä pohjolasta kotoisin niin ehkä varsinkin Skyrimin kohdalla "My nord blood belongs here"

Minä haluaisin tykätä tuosta Survival ajatuksesta mutta haluaisin sen mahdollisiman kevyeksi että hahmo alkaa väysymistä vasta potee kun olet aamusta tullut iltaan ja ruokailla pitäs kerran päivässä ja kylmyys vähän miedompi, olen kokeilut eri modeja tuohon mutta en ole omaan makuun saanut säädettyä ja toinen ongelma on ettei kaikki omat armor modit tuo tuota sää effekti ominaisuutta, en tiedä voisko SSEEDIt:llä lisätä ne flagit niihin vaiko pitäskö tehdä CK kautta.
Minulle Skyrimin vetovoima syntyi VR:stä. Ensimmäinen TES, jonka pelasin läpi.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/thegameawards/status/1987904470098006241


Ei ihan hetkeen tarvitse odotella.
Menisköhän 27 tai jopa 28, uskon kuitenkin vahvasti että seuraavalle sukupolvelle menee konsolien osalta.

Niiden pitää ensi hommata/rakentaa uusi pelimoottori ennen kuin alkavat tuota kehittämään (Starfield näytti selvästi että vanha rupopaska ei enää riitä).
 
Niiden pitää ensi hommata/rakentaa uusi pelimoottori ennen kuin alkavat tuota kehittämään (Starfield näytti selvästi että vanha rupopaska ei enää riitä).
Tuskin kehittelevät uutta moottoria. Eiköhän tämä ole tehty Unreal enginellä kuten Other Worlds 2.
 
En kyllä usko että lähtevät uutta pelimoottoria kehittämään koska modien tuki on se mistä nämä sarjat elää vuodesta toiseen, ei skyrimin olisi läheskään niin suosittu jos ei olisi modien tukea.

Joten veikkaan että Creation Engine rullaa siellä taustalla rankasti modattuna vain.

"Creation Engine 2 Bethesda revealed in June 2021 that they were working on a new iteration of the engine called Creation Engine 2, and that it would power their upcoming games Starfield and The Elder Scrolls VI. Creation Engine 2 features real-time global illumination and advanced volumetric lighting.[13] Creation Engine 2 also features improved post-processing effects, and upgrades to animation and physics."
 
Huvittavaa valittaa enginestä ja silti odottaa peliä. BGS = modit = creation engine.
 
En kyllä missän nimessä toivo, että creation engineä käytetään vielä tässä. Kaikin puolin jälkeenjäänyt moottori.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 992
Viestejä
5 058 880
Jäsenet
81 016
Uusin jäsen
jmap

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom