Jos on 25 h2 niin asenna 26200.7015 sillä pitäisi poistua usb ongelmat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos on 25 h2 niin asenna 26200.7015 sillä pitäisi poistua usb ongelmat
Auttaako, jos käyt laitehallinnassa poistamassa USB-kontrollerien / hubien asennukset ja buuttaat koneen? Aika kaukaa haettua, että ongelma johtuisi indeksoinnista.No nyt (Win11 päivityksen jälkeen) on ongelmia USB porttien ja tallennuslaiteiden (USB-tikut, kiintolevyt ja SSD-asemat)
joko ne toimii vain USB 2.0 nopeudella tai jos ne toimii nopeampaa niin USB yhteys pätkii tiedoston-siirron aikana ja joskus muulloinkin.
Joo, 25h2 päivitys vetäs koneen, tai tarkemmin järjestelmä levyn tyhjäksi. Kaikki asennetut ohjelmat hävis. Saapi olla tämä win11 nyt. Täytyy asentaa kymppi tai Ubuntu sen verran ottaa pattiin
update assistant:illaTeitkö päivityksen asennusmedialta vai Windows-updaten kautta? Itse olen kokeillut molempia, eikä mitään ole vetänyt tyhjäksi.
Käytithän asennuksessa (asennusmediassa) samaa käyttöjärjestelmän kieltä, sillä muutoin se ilmeisesti jyrää olemassaolevan käyttiksen?update assistant:illa
Varmaan Microsoft-tilille, itelläkin kymppi hävitti toisinaan kirjautumisen esim. Storessa ja Office-sovelluksissa, käyttikseen kirjautuessa ei kyllä kertaakaan tuosta herjannut.
Siis miten pitäisi tehdä, asennus on ollu suomenkielellä ja omaan profiiliin oon vaihtanut englannin. Suomen kielellä päivitysKäytithän asennuksessa (asennusmediassa) samaa käyttöjärjestelmän kieltä, sillä muutoin se ilmeisesti jyrää olemassaolevan käyttiksen?
Esimerkiksi itselläni on Windows 10:ssä käytössä käyttöliittymäkielenä englanti, niin siihen on pitänyt hakea englanninkielinen asennusmedia. Asennusmedian luonnissahan muistaakseni kysytään käyttöjärjestelmän kieli. Jos tietokoneella on asennettu käyttöjärjestelmä esim. suomenkielisenä, ja käyttääkin vaikkapa englanninkielistä asennusmediaa, niin tällaisessa tapauksessa tietääkseni asennus jyrää vanhan käyttöjärjestelmän tiedot, ja käy juuri niin, kuten sinulla.Siis miten pitäisi tehdä, asennus on ollu suomenkielellä ja omaan profiiliin oon vaihtanut englannin. Suomen kielellä päivitys
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.