Windows 11 keskustelu

Suomenkielisessä wintoosassa näistä ominaisuuksista explorer käyttää nimiä "Luotu", "Muutettu" ja "Käytetty". Englanniksi "Created", "Modified", "Accessed". Mikä tässä on epäselvää, typerää tai harhauttavaa? Mikä ei täsmää?

Varmaan juurikin se kun nuo ei millään tapaa täsmää. Itse asiaa.

Onkos muut huomannut et ohjelmia on vaikea poistaa? eli eilen ärsyynnyin kun poistin jotain niin piti ensin päivittää launcher et sain poistettua.. Noh äsken poistin Purple/Aion2 ja se halusi ensin päivittää itsensä, sit piti kirjautua googleen, 2 vahvaa tunistautumista, vitun gaptcha ja lopulta sain viestin että google on poistanut mun tilin, haluanko valittaa... ei ilmeisesti tykännyt kun olin olevinani koreassa vaikka oon suomessa... Noh nyt en sit pysty poistaa tuota kusista peliä muuten kuin painamalla delete kansioon, eli kaikki roskat jää ympäri konetta :(
Eikö vaan voitaisi palata siihen et Uninstall.exe poistaa asennuksen ilman että pitää kirjautua mihinkään

Ps.
Onneksi olin sen verran järkevä et tein oman gmail tilin tolle pelille, niin en menettänyt oikeaa google tiliä...

Näköjään aloitusvalikko on pilattu pävityksessä.
Enkä löydä mistä ne ruudukot saisi pois :facepalm:
Saa näköjään jotain muokattu mutta ei kokonaan poistettu.

Näyttökuva 2026-02-26 185325.png

Näköjään aloitusvalikko on pilattu pävityksessä.
Enkä löydä mistä ne ruudukot saisi pois :facepalm:
Saa näköjään jotain muokattu mutta ei kokonaan poistettu.

Näyttökuva 2026-02-26 185325.png
Klikkaa tuossa "Näytä: Luokka" ja muuta verkoksi se esim. Listaa sitten kaikki ohjelmat. Tai Luettelo, jos haluat perinteisen näköisen Käynnistä valikko listan ohjelmista.

Klikkaa tuossa "Näytä: Luokka" ja muuta verkoksi se esim. Listaa sitten kaikki ohjelmat. Tai Luettelo, jos haluat perinteisen näköisen Käynnistä valikko listan ohjelmista.
Haluen pelkät ohjelmat mitä sinne on itse pistänyt en tarvitse tuota listaa se voisi olla piilotettu niin kun aikasemmin oli.
Pitää kai vivetool käyttää että saa sen takaisin.

Viimeksi muokattu:
Tuli tännekin ihan äsken toi uus käynnistä-valikko ja kone veti ihan täydellisen lockupin, piti pakottaa sammuksiin ja luotettavuushistoriassa näkyy kyllä jotain joka ehkä selittää ton ihan täyden jäätymisen niinkuin näin:

Näyttökuva 2026-02-26 205525.png

Toi "start experience host stopped responding" on mitä luultavimmin se joka sen jäätymisen aiheutti ja "Windowsia ei suljettu oikein" oli se mun pakkosammutus.

No, nyt toimii taas, mutta jos jollekulle muullekin käy näin niin tietää sit.

Statistiikka

Viestiketjuista
301 350
Jäsenet
81 974
Uusin jäsen
Grouse

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom