Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Xpengin omistajuus on mielenkiintoinen, syy miksi voisi vaikkapa liisata olisi, että onhan Volkswagen myös investoinut firmaan 700 miljoonaa, omistaa 7 %, lisäksi se on kai aika KV-firma omistajuuden osalta. Omistajuutta puhtaasti kiinassa ei saata olla edes enemmistöosuutta > 50 %. Mutta silti myös itseä kovin vastustaa...X-Peng G9 tietyssä mielessä kutkuttelis, mutta siinä on itsensä kanssa ylitettävänä kaks henkistä lukkoa;
- Myynti ja huolto liian kaukana Satakunnasta
- Kiina
Alkaen 62000€ kiinalaisesta autosta. Hiljaista tulee olemaan myynnin kanssa.
EIköhän tuo nyt päde mihin tahansa volkkariin.. Mutta kivoja autoja ajella.Tuon hintaisten Audien myynti varmaan aika hiljaista Suomessa. Lisäksi noi Audithan on aina sellaisia pommeja, että ikinä ei tiedä mitä tapahtuu.
Vaikka tuo viimeinen lause onkin aika puutaheinää niin hälläväliä kun uuden auton hommaat ja takuut pelittää. Ja kyllä firmoilla rahaa on, ketkä noita osteleekin.Tuon hintaisten Audien myynti varmaan aika hiljaista Suomessa. Lisäksi noi Audithan on aina sellaisia pommeja, että ikinä ei tiedä mitä tapahtuu.
Ihan samanlaista puutaheinää se on tuo sunkin viimeinen lause.Vaikka tuo viimeinen lause onkin aika puutaheinää niin hälläväliä kun uuden auton hommaat ja takuut pelittää. Ja kyllä firmoilla rahaa on, ketkä noita osteleekin.
Jaa millä tavalla? Voin lyödä pääni pantiks, että vähintään 80% noista 80-100k audeista tulee autoetuna eikä yksityisellä rahalla.Ihan samanlaista puutaheinää se on tuo sunkin viimeinen lause.
Keskusteluahan noilla provosoivilla lauseilla starttaillaan.
Autoetu on palkkaa. Ei se ole firman auto, vaikka se firman työntekijän käytössä onkin. Eikä niillä firmoilla erityisesti rahaa ole, ihan yhtälailla voidaan alkaa laittaa ruumiinosia pantiksi että vähintään 80% on liisareita.Jaa millä tavalla? Voin lyödä pääni pantiks, että vähintään 80% noista 80-100k audeista tulee autoetuna eikä yksityisellä rahalla.
Kotilataus kuntoon ja K-lataukselle tili ja sieltä tägi tilaukseen. Ehkä Autoliiton jäsenyys.hyviä tärppejä
tämä!!!! itsellä monta kertaa ollu alle 5% jälellä no problem, kauvaa ei tarvee ees id3:lla olla satasen laturissa (100kw max lataus) ja harvassa on kerrat ko sinne joutunu, kahessa vuodessa viel riittää sormet keposen laskeen, kotona lataillaan hitaaste normisti, ko kennoista tulee, joskus yöllä joku tunti täydellä yhellä vaiheella, harvoin kaikilla kolmella täysiä.Ja unohdetaan heti alkuun se latausahdistus.
Tiputtivat myös Q4 e-tronin hintoja 5000 tuossa oliko noin kuukaus takaperinAudi oli näköjään perjantaina pudottanut A6 e-tronin ja Q6 e-tronin hintoja 5000 eurolla. Ja S-malleissa näyttäisi hinta tippuneen enemmänkin. Mistähän moinen? Eikö kauppa ole käynyt? Mekin harkittiin tuollaista, mutta päädyttiin sitten käytettyyn. Olisi kyllä harmittanut jos olisi tuollaisen ostanut ja heti perään hinta laskee noin paljon.
tämä!!!! itsellä monta kertaa ollu alle 5% jälellä no problem, kauvaa ei tarvee ees id3:lla olla satasen laturissa (100kw max lataus) ja harvassa on kerrat ko sinne joutunu, kahessa vuodessa viel riittää sormet keposen laskeen, kotona lataillaan hitaaste normisti, ko kennoista tulee, joskus yöllä joku tunti täydellä yhellä vaiheella, harvoin kaikilla kolmella täysiä.
enite ottaa panuun ko 20% ni alkaa jo herjaa et mee lataukseen vaikka tien et pääsen kotio ihan keposeen ja saan siellä tarpeeks seuraavaan päivään
Vieläkö id-sarjassa on samat vaivat kuin tripletissä ja e-golffissa. Eli alta 20% ei tee mielikään ajella esim. talvella kun pudottaa lämmityksen minimille, ja myöhemmin kokonaan pois ja alkaa leikkaamaan tehoja rajulla kädellä. Vie tuollanen sekoilu hieman sitä käytännön rangeakin ...
kyllä mun vm 21 mallin id3 lämmittää silti vielläVieläkö id-sarjassa on samat vaivat kuin tripletissä ja e-golffissa. Eli alta 20% ei tee mielikään ajella esim. talvella kun pudottaa lämmityksen minimille, ja myöhemmin kokonaan pois ja alkaa leikkaamaan tehoja rajulla kädellä. Vie tuollanen sekoilu hieman sitä käytännön rangeakin ...
Tripletti kyllä minusta leikkas km-määrän mukaan sitä lämmitystä ja tehoa, ei % perusteella. Mutta kuten muut jo totesivat, samaa ei tapahdu meb-alustalla. Varmaan jotain saattaa tulla, jos ihan viimeisille prosenteille vetää.Vieläkö id-sarjassa on samat vaivat kuin tripletissä ja e-golffissa. Eli alta 20% ei tee mielikään ajella esim. talvella kun pudottaa lämmityksen minimille, ja myöhemmin kokonaan pois ja alkaa leikkaamaan tehoja rajulla kädellä. Vie tuollanen sekoilu hieman sitä käytännön rangeakin ...
Kaupat tehty polestarista, loppuviikosta käyn kotiuttamassa. Uutena sähköautoilun maailmaan astun, onko kokeneemmilla konkareilla heittää hyviä tärppejä (kuten sovelluksia millä lataukset reissun päällä kannattaa suorittaa) tai ihan mitä tahansa muuta?
Pari viikkoa sitten sain omani (2023 PS2). Ollu helppoa. Autovakuutus/kasko yllätti; lähes 900e. Muuten pelkkää hyvää.Kaupat tehty polestarista, loppuviikosta käyn kotiuttamassa. Uutena sähköautoilun maailmaan astun, onko kokeneemmilla konkareilla heittää hyviä tärppejä (kuten sovelluksia millä lataukset reissun päällä kannattaa suorittaa) tai ihan mitä tahansa muuta?
ABC-sovellus, K-lataus, Recharge ja Virta. Noilla rokkaa riittävästi. Jos pikalataus ei ole jatkuvaa, on yksi hailee latauksen hinnalla. Vapaat paikat ja latausteho ratkaisee.onko kokeneemmilla konkareilla heittää hyviä tärppejä (kuten sovelluksia millä lataukset reissun päällä kannattaa suorittaa) tai ihan mitä tahansa muuta?
Jos käytät hidaslatausta (11 kW) kodin ulkopuolella usein, niin kierrekaapelilla varustettu latausjohto tarpeen, jotta ei tarvitse kuraista kaapelia käsitellä.
Ei ole ollut moista ongelmaa MEB alustaisissa autoissa ikinä.
Kukin tavallaan. Itse käytän 2 krt viikossa latauskaapelia sateelle alttiissa paikassa ja kierrekaapelin jälkeen en palaa suoran kaapelin käyttöön, jollainen minulla aluksi oli. Kierrekaapeli pysyy ilmassa ja siten puhtaana loska- ja sadekelillä.Itse ostin 3 m suoran latauskaapelin. Kierrekaapelit ovat saat anasta IMO. Frunkissa on jemmassa yksi 7 m matkakaapeli, joka on pelastanut 2-3 kertaa isommilta naamanliikkeiltä. Harvoin sitä tarvitsee esiin kaivaa, mutta sitä tarvitsee silloin kun sitä tarvitsee.
Paljonkohan sq6 hinta on tippunut?Audi oli näköjään perjantaina pudottanut A6 e-tronin ja Q6 e-tronin hintoja 5000 eurolla. Ja S-malleissa näyttäisi hinta tippuneen enemmänkin. Mistähän moinen? Eikö kauppa ole käynyt? Mekin harkittiin tuollaista, mutta päädyttiin sitten käytettyyn. Olisi kyllä harmittanut jos olisi tuollaisen ostanut ja heti perään hinta laskee noin paljon.
Näihän se yleensä on. Jollakin on ollut auto jossa on ollut vikoja niin sitten kaikki on pommeja. Ja kaiken lisäksi se viallinen auto oli toisen mallinen tai joku vanha paska.Haiskahtaa vähän aika essonbaarihommilta ja ehkä seuraavaksi joku voisi käyttää kortin, että Audi ja VW on sama vaikka A6/Q6 verrokkia ei konsernin sisältä muilta löydy.
Sq6 lienee saanut jo ainakin yhden hinnantiputuksen jo aikaisemminkin. Karvalakki sq6 taisi olla 100KEUR alunperin.Paljonkohan sq6 hinta on tippunut?
Paljonkohan sq6 hinta on tippunut?
Nyt näyttää siltä että palo sytytetty tahallaan.Kuusi pakettiautoa palanat Vantaalle ja ilmeisesti täyssähkö paku aiheuttanut palon.
![]()
Kuusi pakettiautoa paloi Vantaalla
Palon epäillään saaneen alkunsa täyssähköisestä pakettiautosta.www.iltalehti.fi
No eihän oikeasti mitään täysiä pommeja edes ole olemassa, mutta joillain automerkeillä on vahvat fanipojat joilla menee samantein herne sieraimeen jos mitään poikkiteloin sanoo, joten niitä on kiva provosoida.Vaikka Audi onkin jo lähtenyt kiinnostelisi tietää, että no miten noi ovat nyt pommeja. 141tkm tuli vedettyä Q4lla ja oli erittäin harmiton vehje pl. ensimmäisen talven latauslukituksen tyyppivikasäädöt. Haiskahtaa vähän aika essonbaarihommilta ja ehkä seuraavaksi joku voisi käyttää kortin, että Audi ja VW on sama vaikka A6/Q6 verrokkia ei konsernin sisältä muilta löydy.