3D-tulostaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja micko
  • Aloitettu Aloitettu
Ei se P1S:n koppa käryjä sisällä pidä eli käryttävien materiaalien kanssa joutuu joka tapauksessa miettimään ilmanvaihtoa jos viettää aikaa samassa tilassa. Oven auki pitämistä tosiaan suositellaan noille viileämmistä tykkääville perusmateriaaleille. Itse en ole P1S:n ovia jaksanut auki pitää ja ihan kelpo laatua tullut siitä huolimatta. Itse ostaisin kyllä suosiolla P2S:n tässä kohtaa jos vaan mitenkään saa siihen säästettyä. P1S:llä on kuitenkin sen verran ikää ja montaa asiaa on parannettu P2S:ssä.
Mulla aina vaan katto ravollaan niin pahimmat lämmöt pääsee karkaamaan.

P2S combo tilattu 16.10. Katsotaan milloin saapuu, toivottavasti pian. A1 Minin tulostusala käynyt ahtaaksi, josko tällä saisi helpotusta. EI ollut vielä Bambulta saatavissa sileää build platea, mutta kaikki aikanaan.

Minkälaisia kammiolämpötiloja teillä on ollut X1/P1 kaluston kanssa, oletteko jääneet kaipaamaan ehtaa kammion lämmitystä?

EI ollut vielä Bambulta saatavissa sileää build platea, mutta kaikki aikanaan.
P2S spesifi smooth plate kerkesi ensimmäinen erä jo loppumaan, mutta X1/P1/A1 levy pitäisi käydä kyllä yhtä hyvin, ei vain ole sitä QR koodia, jolla laite automaattisesti tunnistaa käytetyn levyn. 12€ halvempikin tuo vanha.
SuperTack ollut minin kanssa kovassa käytössä, joten jos P2S:n jossain kohtaa liipaisee tulemaan, niin se tulisi myös mukaan otettua. Tällä hetkellä tarjouksessa 21€.

P2S spesifi smooth plate kerkesi ensimmäinen erä jo loppumaan, mutta X1/P1/A1 levy pitäisi käydä kyllä yhtä hyvin, ei vain ole sitä QR koodia, jolla laite automaattisesti tunnistaa käytetyn levyn. 12€ halvempikin tuo vanha.
SuperTack ollut minin kanssa kovassa käytössä, joten jos P2S:n jossain kohtaa liipaisee tulemaan, niin se tulisi myös mukaan otettua. Tällä hetkellä tarjouksessa 21€.
No mutta tietysti, ois pitänyt tajuta että saman kokoisiahan ne on. Katsoin vaan tosiaan että ei ollut saatavilla P2S levyä ja kohautin olkapäitä...

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
290 007
Jäsenet
79 727
Uusin jäsen
mikke24

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom