AV-viritinvahvistimet / vahvistimet

Mitä olette mieltä tästä vahvistimesta : https://fi.homecinesolutions.fr/p/27208-onkyo-tx-rz30? Olen kytännyt Denon avc-x3800h:ta alennukseen parisen kuukautta, mutta eipä ole tullut. Tuossa Onkyossa olisi Dirac Live (bassokorjaus saatavilla myös) ja kaksi itsenäistä subilähtöä ja on myös suht tuore malli.
jos sen liitännät yms riittävät niin miksei. denonissa on 11 kauittimelle liittimet kun onkyossa on tingitty niissä ja pre outeissakin on yhdistelty lähtöjä.

1753909652877.png

Pieni halpuutushan tuossa haisee, mutta käytännön merkitys lienee melko olematon. Kiirehän tässä ei toisaalta ole, eli voisin vielä vilkaista Black fridayn tarjonnan.

Pieni halpuutushan tuossa haisee, mutta käytännön merkitys lienee melko olematon. Kiirehän tässä ei toisaalta ole, eli voisin vielä vilkaista Black fridayn tarjonnan.
juu... onkyossa kun on ilmoitettu että vahvistinpäätteet on ab-luokkaa ja takapäätä katsellessa kun huomaa että on vielä composiitti kuva sisäänmenoja niin tarkoittaa sitä että todellinen rauta (prosessori yms) on sisällä vanhanaikaista. denonissa on d-luokan digipäätteet (enemmän tehoa, olemattoman vähän lämpöä) ja parempaa rautaa (vaikka hdmi versiot ovat paperilla samat)
itsekkin kyttäillyt tuota denonia mutta nyt on hinnat itsepäisesti juu pysyneet korkealla :(

Mikä on siis maksimihinta jolla sen ostat?
itse näin sen hetken ajan keväällä myynnissä saksalaisessa liikkeessä 899e... tietenkään silloin ei ollut juuri tilipäivää joten nukuin autuaasti onneni ohitse :D
Saksan amazonissa on myös usein ollu siinä tonnin molemmin puolin...

edit esittelylaite eli käytetty myynnissä suht edukkaasti amatsoonissa.... ite etin kuitenkin uutta..
1753960248524.png

Viimeksi muokattu:
Näköjään tuo Denonin X3800H on viime kuukaudet vain kallistunut Amazon.de:ssä. Viime marras-joulukuussa tuo oli Saksan veroilla jonkin aikaa 799 euroa. Maksoin itse tuosta 842 euroa Suomen ALVeilla. Jos siis ei ole pakottavaa tarvetta ostaa nyt, kannattaa kytätä loppusyksyn/Black Fridayn hintoja.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 355
Jäsenet
78 566
Uusin jäsen
kuurailmari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom