Custom nestejäähdytys - yleisthreadi

Taitaa riittää nämä custom loop leikit nyt kokonaan...
Kuulostipa tutulta. Tuossa viikko sitten kasailin uuden tuhnupöntön ja vuosien looppi värkkäilyjen jälkeen AIO tuli meikäläisenkin koneeseen, ja näyttis saa pärjäillä ilmalla :lol:

Ois kasapäin vesiromppeita mutta ei taida uskaltaa vielä myydä, jos tässä jonain päivänä vielä pää sekoaa ja teenkin "vielä yhden".

Like so.

20250517_224248.jpg

Siinä on kyllä järeä radi
Tuo on mora3 420. Uuden mora 4:n iso koko on 600x600. 😄

Morassa on sekin hyvä puoli, että se siirtyy sujuvasti buildista toiseen ja itse koneen osa jää hyvin yksinkertaiseksi. Neljättä tai viidettä vesirakennelmaa tehdessä se alkaa olla aika ok juttu.

Käytännössä äänetön kuormasta riippumatta.

Mikä GPU ja CPU?

edit olikin sigussa. Joo tohon settiin aika hyvä ratkaisu mutta esim. 5080 sarja alkaa olemaan jo ns. äänetön ilmallakin.

Itse siirryin takas pelkkään ilmaan, on vaan niin paljon yksinkertaisempaa. Rakentelu hauskaa mutta ei jaksa enään oikein.

Tuo on mora3 420. Uuden mora 4:n iso koko on 600x600. 😄

Morassa on sekin hyvä puoli, että se siirtyy sujuvasti buildista toiseen ja itse koneen osa jää hyvin yksinkertaiseksi. Neljättä tai viidettä vesirakennelmaa tehdessä se alkaa olla aika ok juttu.
Tuo on kyllä kieltämättä hyvä puoli, mutta oma esteettinen silmä ei kyllä taivu tuohon valitettavasti.

Tuo on kyllä kieltämättä hyvä puoli, mutta oma esteettinen silmä ei kyllä taivu tuohon valitettavasti.
Aika äkkiä siihen vaan silmä tottuu.Ajattelin kanssa et pitää saada Mora jotenkin piiloon mut tossa se on koneen jatkeena lattialla.Se tässä on hyvä puoli et ei tarvitse ihmetellä pahemmin lämpöjä.Mitä sä meinaat niillä 2x240 radeilla jäähdytellä?

Aika äkkiä siihen vaan silmä tottuu.Ajattelin kanssa et pitää saada Mora jotenkin piiloon mut tossa se on koneen jatkeena lattialla.Se tässä on hyvä puoli et ei tarvitse ihmetellä pahemmin lämpöjä.Mitä sä meinaat niillä 2x240 radeilla jäähdytellä?
Tällä hetkellä 9800x3d ja 3070, mutta näytönohjaimen päivityksen takia pakko laittaa toinen radi. 5070-> hakusessa, vielä mietinnässä odottaisiko nuita super julkistuksia, tosin taitaa olla aika hankala niitä saada heti julkaisun jälkeen.

Statistiikka

Viestiketjuista
286 056
Jäsenet
79 104
Uusin jäsen
tuukkat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom