Honeywell PTM7950 "ihmeaine

Laita tuosta myös kuva sitten, kun otat sen seuraavaksi auki. Haluan nähdä, kuinka paljon tuota pursuaa tuolta ulos.
PTM on jotain 0,25mm paksu? Ja sen pitäisi tuossa mennä ihan todella ohueksi. Olen miettinyt, että kuinkahan vähän tuota oikeasti riittäisi? Jos AM4:ään laittaisi keskelle neliön, jonka mitat on puolet prossun IHS:stä (eli pinta-alaltaan 1/4) niin silti tuo tavara riittäisi vielä 0,075mm paksuun kalvoon prossun ja blokin välissä. Sekin on vielä todella paksu.
Saa nähä tulenko noita miten avaamaan, kun tarkoitettu "ikuisiksi". Näyttisten tuskin koskaan jos toimii, prossun myydessä. Mutta voin koittaa muistaa ottaa kuvaa. Todennäköisesti mahdollisesti pursunneesta osasta on mahdotonta sanoa mitään, kun tuo kama on aika ohutta. Ei voi sanoa onko sitä tullut ulos 0,1mm vai 0,2mm paksuinen kerros. Pikaisella testillä bf6:ssa lämmöt näytti tippuneen, mutta en vielä sen enempää osaa sanoa, kun ei varmasti ole vielä asettunut paikoilleen. Pitää laittaa jotain kuvaa vähän myöhemmin kun kone lämmennyt kunnolla.

Laita tuosta myös kuva sitten, kun otat sen seuraavaksi auki. Haluan nähdä, kuinka paljon tuota pursuaa tuolta ulos.
PTM on jotain 0,25mm paksu? Ja sen pitäisi tuossa mennä ihan todella ohueksi. Olen miettinyt, että kuinkahan vähän tuota oikeasti riittäisi? Jos AM4:ään laittaisi keskelle neliön, jonka mitat on puolet prossun IHS:stä (eli pinta-alaltaan 1/4) niin silti tuo tavara riittäisi vielä 0,075mm paksuun kalvoon prossun ja blokin välissä. Sekin on vielä todella paksu.
omien asennusten perusteella ei se kyl tursuile juurikaan

Postasin aiemmin tähän ketjuun

Postasin aiemmin tähän ketjuun

Tuossa näkyy oikein hyvin, että suurin osa tursunnut välistä pois ja itse bondline läpiluultavan ohut kuten kuuluukin.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 535
Jäsenet
78 674
Uusin jäsen
mikaeljt

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom