• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Mutta muistaakseni vastoin perustuslakia, jos eri ihmisille on eri säännöt. Joku yhdenvertaisuusperiaate siellä tais olla. Tästähän on ollut keskustelua aijemminkin, et Persut haluis mamuille eri säännöt kuin kantiksille, mut se on mahdotonta tämänhetkisen perustuslain vallitessa.
Jaajaa? No mites tähän sun perustuslakitulkintaan menee vaikka eri ikäisiltä ihmisiltä eri lisensoinnin vaatiminen vaikkapa ajoneuvon kuljettamiseen, erilaiset eläkekertymät, erilainen oikeus liittoon kuuluvalle ja kuulumattomalle ansiosidonnaiseen päivärahaan (minkä maksaa valtio), erilaiset oikeudet onko kansalainen vai eikö ole, ja mitä näitä kaikkia tässä nyt on ollut. Minusta sinun perustuslain tulkinta ei ole yhtenevä suomalaisen perustuslain tulkinnan kanssa.

Ilmeisesti tässä kuorossa vaaditaan, että mun täytyisi olla jostain syystä täsmälleen samaa mieltä, vai miksi jankkaus?
Tälläistä vaatimusta sinulle ei ole esitetty. Itse olen kysynyt sinulta sinun omaa mielipidettäsi, en AI:n. Enkä mitään tyypillisen autoritääripolitiikan "kierrätys" tapaa missä oma periaatteellinen vastustus kierrätetään jonkun kansainvälisen abstraktion kautta esim. kv-laki kieltää, eu määrää ja niinpoispäin mitä kaikkea poliitikoilta tässä nyt on nähty.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
291 528
Jäsenet
80 086
Uusin jäsen
Hollowback

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom