Otsalamput, käsivalaisimet, työvalot yms.

Eikö noi tuu kiinasta ellei erikseen katso, että tilaa sellaisen mikä tulee eu varastosta?
On meinaan vähän tuskaista tullien jne kanssa välillä.

Tilasin kolme tuotetta, laturi ja kaksi lamppua. Ilmainen toimitus, ilmeisesti kun oli vain heidän omia tuotteita. Aiemmin katsoin että toimitusmaksut oli toista kymppiä, mutta silloin oli yksi ulkopuolisen valmistajan tuote.

Eikö noi tuu kiinasta ellei erikseen katso, että tilaa sellaisen mikä tulee eu varastosta?
On meinaan vähän tuskaista tullien jne kanssa välillä.
Monenlaista tuotetta olen tilannut EU:n ulkopuolelta ja ei minulla ole ollut ongelmia tullien kanssa. Tosin en nyt ole mikään massatilaaja, mutta muutaman kerran vuodessa.

Tilasin kolme tuotetta, laturi ja kaksi lamppua. Ilmainen toimitus, ilmeisesti kun oli vain heidän omia tuotteita. Aiemmin katsoin että toimitusmaksut oli toista kymppiä, mutta silloin oli yksi ulkopuolisen valmistajan tuote.

Monenlaista tuotetta olen tilannut EU:n ulkopuolelta ja ei minulla ole ollut ongelmia tullien kanssa. Tosin en nyt ole mikään massatilaaja, mutta muutaman kerran vuodessa.

Sama, aika harvoin tavarat on edes jääneet tulliin ja ne mitkä jääneet niin aika helpolla on saanut tullit maksettua ja samantien on paketti jatkanut matkaa itselle.

Fenix HM65R Superraptor 2 käyttää mitä ilmeisemmin 18650 akkua.

Oletteko näitä mistä tilanneet? Saisi olla laadukas, että uskaltaa jättää vartioimatta lataukseen.

Otsalamppu on juuri yksi niistä "ihan turhaa, pärjään ilmankin" ja sitten sen ensimmäisen kerran "paras laitos ikinä". Itselle on riittänyt halvat ACM-lamput, juniorille ostettiin partio ja vaellusretkille sitten laadukkaampi.

Otsalamppu on juuri yksi niistä "ihan turhaa, pärjään ilmankin" ja sitten sen ensimmäisen kerran "paras laitos ikinä". Itselle on riittänyt halvat ACM-lamput, juniorille ostettiin partio ja vaellusretkille sitten laadukkaampi.
En oo ymmärtäny tätä logiikkaa, jossa ostetaan useanpi eri lamppu ja perustellaan sitä sillä, että tarvitaan laadukkaampi johonkin satunnaiseen reissuun.
Mulla on tasan yksi kunnon vehje ja sitä käytän ihan kaikkeen. Sen ei laadukkaan ja laadukkaan hinnalla saa parhaan.

En oo ymmärtäny tätä logiikkaa, jossa ostetaan useanpi eri lamppu ja perustellaan sitä sillä, että tarvitaan laadukkaampi johonkin satunnaiseen reissuun.
Mulla on tasan yksi kunnon vehje ja sitä käytän ihan kaikkeen. Sen ei laadukkaan ja laadukkaan hinnalla saa parhaan.
Mulla on kaksi, semmonen pieni ja kevyt lenkille ja sitten isompi jossa parempi akkukesto vaelluksille jne.

Miten se toimii vaikka sukeltaessa?

Samoin, on pari tehokkaampaa 18650 akulla ja pari kevyttä 3xAAA patterilla/akulla toimivaa joista kevyemmän nappaan otsalle kun käyn pikaisesti kellarilla tai liiterillä jotka on sen verran pihan laidalla ettei pihavalot yletä sinne.

Se on mulla työkypärässä kiinni ja pojalla pipan päällä..... Ja tottakai kotona yksi varalla, vaikka auton renkaiden vaihtoon.

Hyvin. Sukellussyvyys tosin rajoitettu tietenkin.

Menee 10 tai vaikka 20 metriin siis hyvin? Mikä valo se on?
Itse jouduin ostamaan toisen lampun, kun ”ne muut” alkoi vuotamaan jo tyyliin metrissä. Valaisee kyllä tuo pihallakin, niin pirusti, mutta kuumenee todella nopeasti kelvottomaksi.

HD10 otsalamppu (CRI 90) 12,88€ + toimitus 3,43€
Sen verta halpa (sai uutena vielä -10%), että piti tilata.
1000000412.jpg

Menee 10 tai vaikka 20 metriin siis hyvin? Mikä valo se on?
Itse jouduin ostamaan toisen lampun, kun ”ne muut” alkoi vuotamaan jo tyyliin metrissä. Valaisee kyllä tuo pihallakin, niin pirusti, mutta kuumenee todella nopeasti kelvottomaksi.
Menee 100 metriin. Orca. Kaikki tehokkaammat lamput kuumuu tietty.

Kiinnostus tuohon heräsi, Onko tyyris? Mikä malli?
Orca D joku perus. Ite en ostanu. Sit on ollu nitecorea mut ei enää. D700 jos en väärin muista. Voi olla joku muukin. Käy sivuilta vilkasee. Mut otsalampuista fenix parasta tähän mennes.en ees harrasta siis sukellusta. Mut pääkäytössä siis päässä on superraptor 3 ja siihe on se lisäakku.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
285 456
Jäsenet
78 994
Uusin jäsen
arttu perkele

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom