Tää ketju on ollut kyllä loistava kun olen pizzaa opetellut paistamaan. Tulee tosi hyviä jo. Ramlösa Manitoba Cream on ollut paras jauho, mutta koittakaapas salaisena kikkana sekoittaa jauhoon noin viidesosa mannasuurimoita. Tulee next level. 
Semmoinen uusavuton kysymys, että jos paistaa useamman pizzan putkeen pizzakivellä, niin milläs ne edellisen pizzan jäljiltä jääneet (lapion luistossa auttaneet) jauhorippeet saisi putsattua kuumalta kiveltä pois ennen seuraava pizzaa? Mulla ne mustuu ja alkaa käryttämään sillä välin kun pyörittelen ja valmistelen seuraavaa lättyä... Kylmältä kiveltä ne saa helposti vaikka imuroitua, mutta ei viitsisi lähteä sulattamaan muovia kuumalle...
Semmoinen uusavuton kysymys, että jos paistaa useamman pizzan putkeen pizzakivellä, niin milläs ne edellisen pizzan jäljiltä jääneet (lapion luistossa auttaneet) jauhorippeet saisi putsattua kuumalta kiveltä pois ennen seuraava pizzaa? Mulla ne mustuu ja alkaa käryttämään sillä välin kun pyörittelen ja valmistelen seuraavaa lättyä... Kylmältä kiveltä ne saa helposti vaikka imuroitua, mutta ei viitsisi lähteä sulattamaan muovia kuumalle...

Ja vielä lisää on menossa. Itse en osaa edes kovin isoja pitsoja pyöritellä, niin toivotaan että tuolla pienemmällä pärjään.
Pitää tuo metallinen lastakin jostain hankkia, tuntuu vaan ettei täällä kylällä ole oikein mitään.