Onkos tässä ollut mitään huijareita tms? Eilen oli hieman mystinen tilanne kun oltiin 4 hengen squadin kanssa loottaamassa ja ulkoa kuului jeepin tööttäystä. Itse olin talon ulkopuolella ja jäin asemiin siihen katsomaan mitä tapahtuu, muu tiimi sitten asettui ikkunoihin tms paikoille kun TS kommunikoitiin tilanne hyvin (kaikki kartalla tilanteesta).
Jeeppi tuli suoraan pihaan, yksi kaveri kyydissä ja hyppäsi ulos suoraan jeepin viereen seisomaan ja alkoi ammuskelemaan. Tästä n. 10-15 sekkaa niin meidän koko squadi oli kuollut. Tietysti ammuttiin kaveria itsekin, mutta kaveri ei edes yrittänyt mennä piiloon tms mitään vaan seisoskeli siinä jeepin vieressä vain ja ammuskeli koko squadin about hetkessä. En tiedä ottiko kaveri itse kuinka paljon damagea, mutta osumia kyllä siihen itse kukin sai ja itsekin mielestäni 2-3 osumaa kerkesin saamaan kyljestä AK:lla kun kaveri vain seiso siinä paikollaan.
Voihan se olla että meidän ammuskelu vain paljasti kaikkien paikat ja kaveri ampui meidän kaikki sen johdosta, mutta oli kyllä aika WTF olo tuon jälkeen.