Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Eikö steamissä ole ihan pubg training camp tms nimellä myös jokin harjoittelupeli? Tuon kai pitäisi paremmin vastata pelkästään pubgia.
 
Mitä enempi tätä peliä pelaa, sitä enemmän harmittaa kunnollisen ampumaharjoittelutilan puute. Ja ei, heti alussa hotspottiin hyppääminen ei ole sellainen, enimmillään tosipaska korvike, jossa on liikaa randomimuuttujia ja etenkin ihan vitusti liian pitkä odottelu ennen kuin peli alkaa.

Täysin samaa mieltä. Joku tdm ois nasta...
 
Täysin samaa mieltä. Joku tdm ois nasta...

Itse kaavailin sellaista FFA moodia, jossa porukka (joku 20 pelaajaa voisi olla optimi) spawnaa randomisti ympäri esim. Los Leonesia kädessään pelkkä pistooli ja taskussa pari lipasta ammuksia. Lootteja ei ole, vaan aina kun tapat vihollisen saat paremman aseen suoraan käteen ja ammukset taskuun, plus ehkä hieman healthia takaisin. Respawniaika lyhyt max. 20 sekuntia ja spawnaat tietty aina taas pelkkä pisla kourassa. Eka pelaaja, joka saa tietyn pituisen killstreakin voittaa (tai jos aika loppuu kesken niin pisimmän killstreakin haltija).

BF3 Gunmaster-moodia pelanneet tietävät mistä on kyse.
 
Itse kaavailin sellaista FFA moodia, jossa porukka (joku 20 pelaajaa voisi olla optimi) spawnaa randomisti ympäri esim. Los Leonesia kädessään pelkkä pistooli ja taskussa pari lipasta ammuksia. Lootteja ei ole, vaan aina kun tapat vihollisen saat paremman aseen suoraan käteen ja ammukset taskuun, plus ehkä hieman healthia takaisin. Respawniaika lyhyt max. 20 sekuntia ja spawnaat tietty aina taas pelkkä pisla kourassa. Eka pelaaja, joka saa tietyn pituisen killstreakin voittaa (tai jos aika loppuu kesken niin pisimmän killstreakin haltija).

BF3 Gunmaster-moodia pelanneet tietävät mistä on kyse.
Ja cs:ssä gungame/armsrace [emoji14]
 
Ja cs:ssä gungame/armsrace [emoji14]

Joo varmaan tätä moodia on kopioitu aika moneen peliin. Toimisi kyllä erinomaisesti ammuntaharjoitteluna eri aseilla ja veisi ehkä sitä pahinta tärinää ja jännitystä pois kun saisi kunnolla "turruttaa" itsensä jatkuvilla viholliskontakteilla.
 
Joo varmaan tätä moodia on kopioitu aika moneen peliin. Toimisi kyllä erinomaisesti ammuntaharjoitteluna eri aseilla ja veisi ehkä sitä pahinta tärinää ja jännitystä pois kun saisi kunnolla "turruttaa" itsensä jatkuvilla viholliskontakteilla.
Ihan jo pelkkä tdm toimis hyvin, kun sais valita itse aseen/aseet mitkä ottaisi käyttöön. [emoji14]
 
Pari kuukautta takaperin Erangelin lobbyssa oli vielä aseita, joita pääsi kokeilemaan nopein ehtii -periaatteella.
 
Pari kuukautta takaperin Erangelin lobbyssa oli vielä aseita, joita pääsi kokeilemaan nopein ehtii -periaatteella.

Jep. Ei siinä tosin varsinaista ampumaharjoittelua vielä saanut, kun ei tiennyt kumpi olis kuollut ja/tai porukka ammuskeli mihin sattuu huvikseen.
 
Löytyiskö peliseuraa +30v aloittelijalle? Discord löytyy ja pelitunteja takana 6h.
 
Hehee! Eilen otettiin velipojan kanssa pari erää nopsaan kun sain koneen takas läjään. Pari ekaa matsii otettiin pataan heti alussa. Sit kolmas matsi lähti hyvin liikkeelle ja saatiin pari vihuakin pudotettua, kunnes jossain vaiheessa unohduttiin siirtyä uudelle alueelle ja kuoltiin siirtymälle, kun oli n.25 pelaajaa jäljellä :lol: noob... Sitten pitikin jo lopetella.
 
Pitkästä aikaa ehtinyt vähän pelailemaan taas, ja kaivelin replaystä hienon kohtaamisen. Kaveri ei tajua yhtään mistä ammutaan, muttei myöskään suostu kuolemaan.
Edelleen sitä mieltä, että touhu olisi vähän mielekkäämpää, jos healtin palauttelu vaikka kestäisi vähän pidempään kuin 5s. Tai aseet olis vaarallisia. Myös mielenkiintoisia haamulauksia ja tuplia replayssä. Jälkikäteen olis tietenkin voinut vaikka ampua sen nostavan kaverin, mutta eipä sitä väsyneenä tajua. Kai se kana vaatii välillä kuulaa, mutta onneksi se on halpaa. :D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Onkos muilla tämän pelin kans ongelmia jos prossua on kelloteltu? Mulla tekee semmosta että fps:t kyllä nousee, mutta esim juostessa huomaa hyvin että peli nykäsee noin 10 sekunnin välein sen verran että juoksu loppuu. Semmonen mikrojumi. Tasaisin väliajoin ja tapahtuu vain jos kelloja nostaa. Kellojen kans ollaan vallan maltillisia, prossuna 3750k ja vesijäähy. Eikä tosiaan muitten pelien kans ole ongelmia ollu. Näyttistä en ees ole kellottanu.

Noniin, talviloman aikana tätä hieman testaillu. CPU ja GPU käyttöasteet pysyy 85-99 prosentilla, kuitenki alle tuon sadan. Ja tuo nykäsy ei näy käyttöasteissa näillä softilla mitä käytän. Testattu muille peleille vakailla kelloilla, ja siitä kelloja tiputtaen, volttien pysyessä noille muille peleille max kellojen volteissa.

Sama pätkiminen jatkuu, mystinen homma kyllä. Ja ne kellot mitä käytän tällä prosalla, maksimit on 4,2ghz ja siitä alaspäin 4,01 ja 3,9. Ja sama homma kaikilla.

Joku viisas se tuossa tuumasi että väärin kellotettu, no näinhän se varmaan on, saapi tulla kellottaan oikein. Tai sitte vain pidän vakikellot. Olis vain mukava tietää mistä tuo loppuviimein johtuu.
 
Noniin, talviloman aikana tätä hieman testaillu. CPU ja GPU käyttöasteet pysyy 85-99 prosentilla, kuitenki alle tuon sadan. Ja tuo nykäsy ei näy käyttöasteissa näillä softilla mitä käytän. Testattu muille peleille vakailla kelloilla, ja siitä kelloja tiputtaen, volttien pysyessä noille muille peleille max kellojen volteissa.

Sama pätkiminen jatkuu, mystinen homma kyllä. Ja ne kellot mitä käytän tällä prosalla, maksimit on 4,2ghz ja siitä alaspäin 4,01 ja 3,9. Ja sama homma kaikilla.

Joku viisas se tuossa tuumasi että väärin kellotettu, no näinhän se varmaan on, saapi tulla kellottaan oikein. Tai sitte vain pidän vakikellot. Olis vain mukava tietää mistä tuo loppuviimein johtuu.
Ei ole kyllä hajuakaan, mutta vika voi olla jossain aivan muualla. Minulla oli joskus 2005 sellainen vika että yksi peli (UT2004) alkoi tekemään koko pelin pilaavaa mikropätkimistä säännöllisin väliajoin. Syylliseksi paljastui Audiophile 2496 äänikortti, joka ei tykännyt kun asensin uuden näytönohjaimen. Kaikki korjaantui kun asensin äänikortin ajurit uusiksi.
 
Nojoo, kyllä tämä ihmeeltä haisee tosiaan, vikahan voi olla ihan missä vain, jännä vain että kaikki nuo muut mitä pellailee niin pelittää hienosti. Vaan ei jaksa niin paljon ennään näillä aamuila välittää että alkasin tosissaan tonkiin mikä tuon aiheuttaa, vaikka semisti kiinnostaaki. Pyörii tämä vakiokelloillaki ihan jees mulle. Ei muutako paistinpannu tulille ja kanat kuumenemmaan =)
 
Pitäis kyllä päästä harjoittelemaan tuota ampumista, eilen kuolin paistinpannuun vaikka ehdin keräämään haulikon ja akm :D
 
Uusimman päivityksen myötä anti-cheat toimii vähän liiankin tehokkaasti :D

aIHIBUG.png


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
"Negative K/D ratio" :D On se mullakin alle ykkösen, mutta miinukselle tiputtaminen saattaa olla vähän haastavampaa
 
Klo 19 alkaa taas viikottainen XPUBG Finland turnaus. Selotus kaikkiin mappeihin tänään allekirjoittaneen toimesta!

Twitch / XpulZ_Gaming

Duo turnaus kyseessä ja 48 paria taistelee tämän viikon mestaruudesta!
 
Ainakin fiksasivat nopeaan ne väärät bannit.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tullut tässä mietittyä kun kädetän PUBG:ssä tasaiseen tahtiin, että eikö siinä pelissä ole ollenkaan noobeja? Eli sellaisia, jotka ei osaa avata ovea, noukkia asetta tai mitään muutakaan. Tuntuu että kaikki jotka tulee vastaan, omaa sen muutama sata tuntia pelikokemusta. Eikö tämän pitäisi olla tilastollinen mahdottomuus? Peli myy käsittääkseni edelleen kuin häkä ja uusia pelaajia tulee jatkuvasti.
 
Tullut tässä mietittyä kun kädetän PUBG:ssä tasaiseen tahtiin, että eikö siinä pelissä ole ollenkaan noobeja? Eli sellaisia, jotka ei osaa avata ovea, noukkia asetta tai mitään muutakaan. Tuntuu että kaikki jotka tulee vastaan, omaa sen muutama sata tuntia pelikokemusta. Eikö tämän pitäisi olla tilastollinen mahdottomuus? Peli myy käsittääkseni edelleen kuin häkä ja uusia pelaajia tulee jatkuvasti.

Tulee niitäkin vastaan. Eikö tässä ole rankin mukainen mm, eli olisitkohan saamut itsellesi jonkin rankin ja sen mukaan sitten. Totaalinoobit toki on unranked.

Kuinkahan usein nuo nykyään nollaa noita rankkeja, kun itse tulee nykyään pelailtua about 1-2 kertaa viikossa semmonen muutaman tunnin rykäisy ja näyttäs melkeen koko ajan olevan oma rank "unranked". Toki nuokin tunnit pelaan sekaisin sooloa duuoa ja squadia. Peliä takana on kuitenkin juuri se n. 200 tuntia yhteensä
 
No nyt tuli roadmap!
Seuraava kartta ensi kuussa testiin, koko 1/4 nykyisistä eli 4x4km.

YBzmA0I.jpg

Saattaa myös tulla haluttu tapa testaa aseita, eli nopeampi tms pelimoodit ehkä?

I’ve been working with our amazing game design team to plan some new and interesting Game Modes for PUBG.
Neljäs kartta myös tekeillä, perinteinen 8x8km.

Another new map that we’re working on is planned to be 8x8km in size.​


PUBG 2018 Roadmap
 
No nyt tuli roadmap!
Seuraava kartta ensi kuussa testiin, koko 1/4 nykyisistä eli 4x4km.

YBzmA0I.jpg

Saattaa myös tulla haluttu tapa testaa aseita, eli nopeampi tms pelimoodit ehkä?

I’ve been working with our amazing game design team to plan some new and interesting Game Modes for PUBG.
Neljäs kartta myös tekeillä, perinteinen 8x8km.

Another new map that we’re working on is planned to be 8x8km in size.​


PUBG 2018 Roadmap
Tarkempaa listaa kerätty.

  • committing to a major content delivery cycle every two months
  • upgrade the game’s aesthetic side
  • a new 4x4km island map
  • Emote System
  • new and interesting Game Modes
  • new vehicles
  • new weapon attachments
  • new 7.62 rifle
  • a new 8x8km map
  • Achievements
  • in-game friends list
  • squad voice chat in the main menu
  • further character customisation
  • parachute and weapon skins
  • limb and vehicle bullet penetration
  • overhauling our entire TPP and FPP animation systems
  • overhaul for the parachuting system
  • improve our armed and unarmed melee combat
  • general improvements to Stability, Optimization, Security
  • increase the detail of vehicle sounds
  • improved surface sounds for different weather conditions (including rain)
  • differing gun sounds based on perspective (FPP/TPP)
  • change the sound that the player produces while moving
  • introduce different breathing sounds
  • improvements to the Esports scene
  • improvements to live 3D replay system
  • Play Data API
  • Custom Game System
  • PUBG Developer Portal
  • PUBG Developer API
 
No nyt tuli roadmap!
Seuraava kartta ensi kuussa, koko 1/4 nykyisistä eli 4x4km.

YBzmA0I.jpg

PUBG 2018 Roadmap

Tätä olin juuri tulossa postaamaan. Mutta siis ensi kuussa testiserverille, ei liveen.

Ja tuon lisäksi 8km x 8km -mappi tulossa. Saisikohan sen kartan valinnan kohta vai meinaako Bluehole taas pitää maksaneita asiakkaita ilmaisena testipalveluna painottamalla uutta karttaa servuilla. :)
 
Joo, just ehdin editoimaan että testille tulossa, ja muuta infoa. :D Huomasin kyllä että testiin, ei liveen. Jäi mainitsematta.
Silti, onhan se aika mahtavaa saada edes testiin uusi kartta ensi kuussa. :kippis:
 
Äähh, nuo vesistön ylitykset on pahinta syöpää. Saa nähdä miten toimii käytännössä.
 
Ai ei vai? Omistuista. Suoraan io-tech ladattu kuva, ei muualta hostatttu. :bored:
Imgur linkkiä tuo antaa mulle ja nehän ei nyt täällä foorumilla toimi suoraan. Noh, samapa tuo, näkyypähän kahdesti sitten :)
 
Imgur linkkiä tuo antaa mulle ja nehän ei nyt täällä foorumilla toimi suoraan. Noh, samapa tuo, näkyypähän kahdesti sitten :)
Mitähän ihmettä tuossa on käynyt? :D
Tein suoraan copy image ja paste tänne, ja tosiaan kuva mullakin näemmä imgurin kautta.
Imgurissa kuvaa mulla ei ole ladattuna, kun en sitä sinne ladannut.
Sunkin kuva imgurista. Tiedän kyllä että imgur blokkailee io-techiä.

Mystistä. :D
 
Voi olla kyllä hyvä lisäys, tuollainen vähän pidemmän matkan 7.62 kaliiberin ammuksia käyttävä rynkky. Vähän niinkuin M16 vastine 7.62 panokselle.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 739
Viestejä
5 049 807
Jäsenet
80 976
Uusin jäsen
Fr0sti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom