Paitsi että lentokoneessa ei välttämättä. Se on monesti rajattu wifi, käyttöä esim. 20min, 1h jne. Joskus toki rajoittamatonkin on mahdollinen, en nyt muista mikä oli Finskin tarjonta.No kai ne nyt sentään lopettaa sen käytön jos asiakas valittaa ettei pääse kirjautumaan. Aiheutunut haitta jäänee aika olemattomaksi.
Jos siis lentoemo on chättäilyt menemään, niin jokaikinen sekunti on asiakkaan käytöstä pois. Epäilen myös, että kun emot on noin menetelleet niin ei heillä itsellään ollut mitään nettejä tarjolla -> eivät saisi korvattua asiakkaalle menetettyjä surffausminuutteja. Eli mitenkän oltaisiin menetelty, kun asiakkaalla on 30min wifiä, joka 5 min jälkeen loppuu? Valitus henkilökunnalle, jotka voivottelevat että näin se vaan joskus menee, tee valitus jonkun kusenhajusen palautelomakkeen kautta Finnairille, josta saattaa sitten ehkä tulla korvausta myöhemmin. Homma olisi anyways kussut reisille pelkästään sen takia, koska joku helvetin lentoemäntä nyt vaan ajatteli hyväksikäyttää asiakkaan ostettua palvelua. Uskomatonta. Olisin työnantajana antanut potkut vähemmästäkin.