Olen jokseenkin monta kertaa ollut tämän asian kanssa tekemisissä ja ei se ole uskon asia mitä siinä voi tapahtua. Kun se pultti löystyy, pääsee vanne siinä heilumaan hienoisesti edestakaisin, aika nopeasti se sitten kalvaa ne pultinreiät soikeaksi. Tässä vaiheessa vanne voi olla vielä hyvin siinä navan päällä kiinni eikä heilu yhtään sivuttain, tässä vaiheessa osa pultiesta voi irrota kiertymällä ulos tärinästä. Sopivasti sitten jarrutuksessa tai kiihdytyksessä voi jokainen jäljellä oleva pultti leikkautua poikki. Voi myös olla niin, että yksi pultti on kiinni kireällä ja ne muut löysät putoavat pois, sillä yhdellä pultillakin voi ajaa vaikka mitenkä pitkään. Sopivasti kun ajaa mutkaan, joku voi vääntyä ja se voi alkaa täristämään, yhtä hyvin se voi vedossa tai jarrutuksessa leikkautua poikki täysin ilman varoitusta.
Myös autoissa on ihan merkittäviä eroja, joku automalli voi olla todella herkkä tärisemään ja "kaikki" tuntuu heti kuljettajalle. Toiset autot taas voi olla erittäin tunnottomia, voi olla painoheittoa vaikka mitenkä paljon pyörissä, tai aivan soikeat pyörät ja kuskille ei välity juurikaan väpinöitä.