Talvirenkaat - yleisketju

Ennemmin laittaisin tosiaan oikeinpäin joka tapauksessa. Onhan tuo potentiaalisesti vaarallistakin, kuvittelen ainakin. Ei ole pito samaa kuin kolmessa muussa renkaassa, mutta sen huomaa vasta ääritilanteessa. Nastat jos tippuu, niin sen näkee parkkipaikalla.
 
Kiitos. Lähinnä ajattelin että jos nastat on "asettuneet" tiettyyn asentoon ja sitten kääntää yhtäkkiä niin ne löystyvät ja irtoovat. No, pitää käydä vaihdattamassa.
Kahta talvea ajettua en menisi kääntämään, mutta yhden talven ajetun pitäisi olla vielä käännettävissä. Itse laittaisin käännetyn renkaan ei-vetävälle akselille niin saisi piikit rauhassa asettua uuten kulkusuuntaan.
 
Eipä ole valittamista Contin Viking contact 8:sta 2.8tonnia painavan auton kanssa matalaprofiili setupissa. Jos ei tietäisi niin heittäisin tuntumalta asfaltilla että ovat keski-euroopan kitkat.
 
Eipä ole valittamista Contin Viking contact 8:sta 2.8tonnia painavan auton kanssa matalaprofiili setupissa. Jos ei tietäisi niin heittäisin tuntumalta asfaltilla että ovat keski-euroopan kitkat.
Vuosien 2006-2009 Lexus LS 600h Long on kokonaismassaltaan 2 755 kg, eli 2,8 tn. Suomessa kuitenkin puhutaan tavallisesti EU-omamassasta, joka noille vuosimalleille on varusteista riippuen 2 365 - 2 450 kg. Raskas auto siis on kyseessä, muttei sentään aivan 2,8 tn.
 
Vuosien 2006-2009 Lexus LS 600h Long on kokonaismassaltaan 2 755 kg, eli 2,8 tn. Suomessa kuitenkin puhutaan tavallisesti EU-omamassasta, joka noille vuosimalleille on varusteista riippuen 2 365 - 2 450 kg. Raskas auto siis on kyseessä, muttei sentään aivan 2,8 tn.
No prkl... tuon 2.8tonnia ovat tunkeneet papereihin. Mites tuo vero menikään tuolloin? Painon mukaan? Jos juu niin pitääkin mennä konttorille muuttelemaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
291 139
Viestejä
4 981 699
Jäsenet
79 894
Uusin jäsen
Theseus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom