- Liittynyt
- 09.12.2016
- Viestejä
- 2 002
Ihminen ei pysähdy siihen kylttiin aina, joko vahingossa koska ei huomannut tai tahallaan koska "ei tuossa nyt näy ketään".Eli ihminen ei pysähdy stop merkkiin koska sitä ei nyt vertailtu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihminen ei pysähdy siihen kylttiin aina, joko vahingossa koska ei huomannut tai tahallaan koska "ei tuossa nyt näy ketään".Eli ihminen ei pysähdy stop merkkiin koska sitä ei nyt vertailtu?
Eli testi oli tehty väärin? Auto jonka pitäisi olla itsestään ajava saa myös tehdä virheitä koska ei huomannut tai ajoi tahallaan koska ei näy ketään?Ihminen ei pysähdy siihen kylttiin aina, joko vahingossa koska ei huomannut tai tahallaan koska "ei tuossa nyt näy ketään".
Ei nyt ollenkaan. Ovat kuuluisalla hinta/laatu suhteeltaan erinomaisia. Sanoisin että ovat vain ylifanitettuja ja hinta/laatusuhdekkin on vähän karisemassa tässä vuosine saatossa.Teslat ovat täysin yliarvostettuja autoja
Sähköautoina oikein hyviä, autoina välttäviä ja maineeltaan menossa kohti pohjaa. Käytetyissä hintalaatusuhde näyttäisi aika erinomaiselta ja uusissa koko ajan huononee muiden kiriessä tai mennessä ohi.Ei nyt ollenkaan. Ovat kuuluisalla hinta/laatu suhteeltaan erinomaisia. Sanoisin että ovat vain ylifanitettuja ja hinta/laatusuhdekkin on vähän karisemassa tässä vuosine saatossa.
Lokakuu 2022, kun Musk osti Twitterin? Vai kesä 2023, kun sekoilu sananvapauden kanssa alkoi?Mikä on uusin tesla (kk/vuosi) millä voi ajaa hyväksytysti kun kiinnittää "ostin tämän ennen kuin musk sekosi"-tarran?
Eli ihminen ei pysähdy stop merkkiin koska sitä ei nyt vertailtu?
Ei nyt ollenkaan. Ovat kuuluisalla hinta/laatu suhteeltaan erinomaisia. Sanoisin että ovat vain ylifanitettuja ja hinta/laatusuhdekkin on vähän karisemassa tässä vuosine saatossa.
Minusta ei, jos koodissa on systemaattinen tai systemaattisia virheitä. Silloin mälli olisi joka kerta todennäköinen tilanteessa X, jossa keskiverto autoilija esim. 40-60% todennäköisyydellä välttää onnettomuuden.Eikös se riitä että kunhan FSD on keskimääräistä kuljettajaa parempi/turvallisempi, sen voi päästää liikenteeseen?
Eikös se riitä että kunhan FSD on keskimääräistä kuljettajaa parempi/turvallisempi, sen voi päästää liikenteeseen?
Täyttä paskaa, Muskin ketamiinipäissään rakentamaa tarinaa. Järjestelmää ei ole suunniteltu toimimaan ilman kuljettajaa, se ei toimi ilman kuljettajaa ja se ei saa liikkua ilman kuljettajaa. Tekninen mahdottomuus, että se olisi parempi kuin keskimääräinen kuljettaja.Eikös se riitä että kunhan FSD on keskimääräistä kuljettajaa parempi/turvallisempi, sen voi päästää liikenteeseen?
Ei siellä enää taida varsinaista koodia olla paljoakaan. End2end neuroverkkoratkaisu kontrolloi, hahmottaa ympäristöä ja simuloi tulevaisuutta. Vaikea voi olla toistaa virheitäkin kun saattoi johtua jostain varjosta tms. joka aiheutti ympäristön väärintunnistamisen josta sitten seuraa virhetilanne. Auto ei siis aja millään c-koodilla(enää) missä olis jotain if then that lauseita.Minusta ei, jos koodissa on systemaattinen tai systemaattisia virheitä. Silloin mälli olisi joka kerta todennäköinen tilanteessa X, jossa keskiverto autoilija esim. 40-60% todennäköisyydellä välttää onnettomuuden.
Tuollaisella on hyvä aloittaa. Ei robotaxia saa labrassa tehtyä 100% valmiiksi, jollain tapaa saatava oikeaa kokemustaGeofencaus on ihan jees, mutta se että palvelu on vain kavereille ja apukuskin mukanaolo vaaditaan (eli käytännössä yksi matkustaja kun paikat siinä on vakiona kahdelle) on taksina sitten ihan jotain muuta. Ainiin ja toimii vain hyvällä kelillä.
Sitä en toki tiedä onko tuo apukuski siinä sen takia että kyseessä on testiajoneuvo. Tuon kaltaista kun käytetään Euroopassa kun auto on vielä kehitysversio eikä sillä ole laillista ajaa tiellä ilman tuota. Voivat todennäköisesti tuoda robotaksit tuolla verukkeella Eurooppaankin. Eihän sillä robon kanssa tietysti hirveästi tekemistä ole.
Sen takia Waymokin ajoi kuskin kanssa ja keräsi dataa. Teslahan saa dataa 24/7 joten datan puute ei ole ongelma heillä ainakaan. Lisäksi ilmaiset kuskit toimivat suojana.Tuollaisella on hyvä aloittaa. Ei robotaxia saa labrassa tehtyä 100% valmiiksi, jollain tapaa saatava oikeaa kokemusta
Sähköautoina oikein hyviä, autoina välttäviä ja maineeltaan menossa kohti pohjaa. Käytetyissä hintalaatusuhde näyttäisi aika erinomaiselta ja uusissa koko ajan huononee muiden kiriessä tai mennessä ohi.
Teslaan pitää vielä lisää EAP eli vajaa 4k, että täsmää tuon esimerkin kanssa kun ID3:ssa on mukana myös ”Pysäköintiavustin Park Assist Plus”.
Taidat kyllä olla tässä ainut, joka hinta-laatusuhdetta on huonoksi väittänyt"huononee"kun ei ole sama kuin "huono".
Yleisellä tasolla vertailu on hankala tehdä, kun kukin ostaja arvottaa eri parametreja. Nyt kun aloit katsomaan id.3:n perään, niin vinkkaan sinulle Cubra Bornin. Siinä on volkkaria parempi takuu ja hinta-laatusuhde.
Uusi Model 3 Highland irtoaa näköjään tällä hetkellä standard rangena 40590€, jolla saa WTLP:tä 513 km ja kuten sanoit, oikein hyvät sähköauton ominaisuudet.
...
Kun siis edelleen omaan silmään vaikuttaa hinta/laatusuhde olevan aikalailla kärkipäätä, niin missä mielestäsi tökkii?
Taidat kyllä olla tässä ainut, joka hinta-laatusuhdetta on huonoksi väittänyt"huononee"kun ei ole sama kuin "huono".
Selvyyden vuoksi lienee syytä todeta, että minulla on ollut Model Y yli kaksi vuotta. Hankittaessa Tesla oli hintalaatusuhteeltaan selvästi paras (1/23 hinnanpudotus) ja Teslaa sentään sai nopeasti muiden levitellessä käsiään.No ehkäpä joo tuo sanamuoto tuli tulkittua hieman väärin. Tosin kun kappaleessa käytetään adjektiiveja, kuten "välttävä", eli kouluarvosana 5-6, niin kaippa se tuota tulkintaa voimisti.
Ei kai kukaan ole jakanut mitään heittausta vaan pyytänyt kommenttia siihen asiaan.Jahas se on selvästi robotaxin julkasu. Tesla-heitteriosasto on käynyt jakamassa ystävällisesti kaikki perustotuudet yhtä aikaa ja samalle sivulle, kuten paska auto, "ei voi olla turvallinen jos ei voi käydä itse tarkastamassa", "testi on tehty väärin?", Muskin ketamiinit, "onkohan FSD ikinä ihmistä turvallisempi", yliarvostettu fanipoikien merkki, ID3 on parempi, höhö Musk sekosi -tarra autoon.
Meneekö tuo robotaxijulkkari siis oikeasti hyvin, ku on tämmönen kuhina päällä?Tämä on selvä merkki. Kesäkuun myynnitki menee Teslalla nyt varmaan hyvin tästä päätellen.
Ekaan kysymykseesi vastaus on tämän sivun ensimmäisessä viestissä. Muskin Ketamiinit käytiin läpi taas viestissä 30461. En tiedä miten se voi mennä hyvin, mutta kyllähän tämän seuraaminen on hauskaa.Ei kai kukaan ole jakanut mitään heittausta vaan pyytänyt kommenttia siihen asiaan.
Miksei ihminen pysähdy selkeään stop-merkkiin?
Miten FSD on turvallisempi jos siitä Tesla ei anna kolmanne osapuolelle mitään dataa ja hakee tähän oikeiden kautta estämistäkin?
Muskia ei tietääkseni tänne ole sotkettu koska ketju liittyy automerkkiin ja sen tuotteisiin.
Miten Robotaksi julkaisu voi mennä hyvin jos konsepti ei ole edes itsestään ajava auto?
Jahas se on selvästi robotaxin julkasu. Tesla-heitteriosasto on käynyt jakamassa ystävällisesti kaikki perustotuudet yhtä aikaa ja samalle sivulle, kuten paska auto, "ei voi olla turvallinen jos ei voi käydä itse tarkastamassa", "testi on tehty väärin?", Muskin ketamiinit, "onkohan FSD ikinä ihmistä turvallisempi", yliarvostettu fanipoikien merkki, ID3 on parempi, höhö Musk sekosi -tarra autoon.
Meneekö tuo robotaxijulkkari siis oikeasti hyvin, ku on tämmönen kuhina päällä?Tämä on selvä merkki. Kesäkuun myynnitki menee Teslalla nyt varmaan hyvin tästä päätellen.