Fairya.Hei, mitä pesuainetta käytätte maskin+letkun pesuun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fairya.Hei, mitä pesuainetta käytätte maskin+letkun pesuun?
Fairy. + n. kerran kuussa lämpimällä etikkavedellä.Hei, mitä pesuainetta käytätte maskin+letkun pesuun?
Kotona LV hajusteeton astianpesuaine. Matkalla käytän yleensä kasvojenpesugeeliä tai mikä onkaan hellin saippua mitä olen pakannut.Hei, mitä pesuainetta käytätte maskin+letkun pesuun?
En ole kyllä itse koskaan käyttänyt mitään harjaa jottei mitään mikrohankaumia pääse tulemaan ja siten kasvualustaa bakteereille tai muille.Kumma kun mulle sanoi hoitaja HUS-keuhkopolilla, ettei fairya saa missään tapauksessa käyttää silikonimaskin pesuun
Ei ole sinne enää hoitosuhdetta, niin en voi kysyä uudelleen miksi näin.
Kuitenkin moni tuntuu käyttävän eli lienee häneltä väärää informaatiota tai minulta väärinkäsitys.
Ite käyttänyt maskille ja letkulle samaa kuin ihonikin pesuun, LV-pesunestettä.
Pistän maskin joka aamu ensin likomaan muovikuppiin niin kuumaan veteen kuin hanasta tulee ja sit hetken päästä jynssään pehmeällä hammasharjalla.
Maskin remmejä pessyt välillä nestemäisellä pyykinpesuaineellakin.
Höyrystinkuppi välillä fairylla ja jos kalkkeumaa, niin hetken liotus etikkavedessä.
Varmasti voi pehmeää harjaa käyttääkkin. Itse olen vain sormilla hinkannut huolellisesti hieman kättä lämpimällä vedellä jossa Fairy:ä.Resmedin huoltovideoissakin käyttävät pehmeätä hammasharjaa, en usko että on haittaa.
https://www.resmed.fi/tuotteet/maskit/kokokasvomaskit/airfit-f40/#component_6
![]()