VAG autojen monet ongelmat

Onko näissä Octavia Scouteissa mitään isompia murheita, joiden vuoksi kannattaisi jättää ostamatta?

Esim. Tässä kaksoismassavauhtipyörä jo vaihdettu ja laatikkona on ilmeisesti märkäkytkin-dsg.. Saastelaitteet on tietysti myös yksi potentiaalinen vikapaikka.
Perän poskilaakerit voivat mennä jossain vaiheessa vaihtoon. Alkavat ujeltamaan ensin. Ei mikään ihan edullisin remppa.

 
Ok eli tuonkin autovaihtoehdon saa varmaan unohtaa sitten.
Vaikea toki sanoa, kuinka monella yksilöllä ongelma todella ilmenee. Koskee myös ainakin Superbia, VW Golfia ja Seat Leonia, kun niiden kohdalla osunut myös silmään valituksia perästä. Sitä en tiedä, saako peräöljyjen tiheämmällä vaihdolla ja öljyn lisäaineilla jotenkin ehkäistyä ongelmaa.

Omaan Octaviaan pitää uusia levyt ja palat taakse ja jarrulevyjen koko tuotti taas hämmästystä. VAG Tech onneksi jeesasi ja kertoi oikeat koodit VIN-numerolla. Rekisterinumerolla tai auton mallilla haku tarjosi kyllä oikeaa halkaisijaa, mutta navan kohdalta 10mm liian paksua levyä. Tilasin sitten PR-koodin ja alkuperäisen varaosakoodin perusteella levyt ja niille sopivat palat. Toivottavasti sopii.

Suht edullista huoltoa Aeromotorsin osilla, kun NK:n levyt, Boschin palat ja Valeon öljynsuodatin, PA-suodatin, ilmansuodatin ja raitisilmansuodatin maksoivat 101€ toimitettuna ja täytyy hankkia vielä 5 litran kannu Mannoilia 30 eurolla päälle. Jarruremontti + seuraava isompi huolto tulee kustantamaan 130-140€, kun korjaamolla puhuttaisiin varmaan 400-500€ hommasta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
280 882
Viestejä
4 827 290
Jäsenet
78 178
Uusin jäsen
Jimi123456

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom