Ei mitään hajua, varmaan yli 40 t€ kuitenkin?Paljonkos tommonen maksaa uutena? Mielestäni aikas perkaleen kallis hinta on ainakin viis vuotiaasta ja yli satkun rullatusta ocusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mitään hajua, varmaan yli 40 t€ kuitenkin?Paljonkos tommonen maksaa uutena? Mielestäni aikas perkaleen kallis hinta on ainakin viis vuotiaasta ja yli satkun rullatusta ocusta.
Perän poskilaakerit voivat mennä jossain vaiheessa vaihtoon. Alkavat ujeltamaan ensin. Ei mikään ihan edullisin remppa.Onko näissä Octavia Scouteissa mitään isompia murheita, joiden vuoksi kannattaisi jättää ostamatta?
Esim. Tässä kaksoismassavauhtipyörä jo vaihdettu ja laatikkona on ilmeisesti märkäkytkin-dsg.. Saastelaitteet on tietysti myös yksi potentiaalinen vikapaikka.
Ok eli tuonkin autovaihtoehdon saa varmaan unohtaa sitten.Perän poskilaakerit voivat mennä jossain vaiheessa vaihtoon. Alkavat ujeltamaan ensin. Ei mikään ihan edullisin remppa.
Vaikea toki sanoa, kuinka monella yksilöllä ongelma todella ilmenee. Koskee myös ainakin Superbia, VW Golfia ja Seat Leonia, kun niiden kohdalla osunut myös silmään valituksia perästä. Sitä en tiedä, saako peräöljyjen tiheämmällä vaihdolla ja öljyn lisäaineilla jotenkin ehkäistyä ongelmaa.Ok eli tuonkin autovaihtoehdon saa varmaan unohtaa sitten.
TYC on ollut ihan ok tarvikemerkki ajovaloissa. toki golffista ei kokemuksia.Kai tuollaiset TYC menee muokkaamatta paikalleen? Muuten istuvuus lienee riittävän hyvä vanhaan käyttikseen.
GTIssä oli bi-xenonit ja alkaen 750€ nurkka olisi ollut uudet. Linssi valaisimeen löytyi netistä ja tilattiin. Aika kettumainen homma vaihtaa, mutta useampi tunti ja väkivaltaa käytettynä onnistui ja linssi vaihdettu. Maksoi jonkun 60€ psotitettuna.TYC on ollut ihan ok tarvikemerkki ajovaloissa. toki golffista ei kokemuksia.
Kai tuollaiset TYC menee muokkaamatta paikalleen?