Pieniä kysymyksiä & vastauksia autoista ja liikenteestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w!rd
  • Aloitettu Aloitettu
Hetkinen hetkinen hetkinen. Tuollainen summa 250tkm rullatusta Polosta aikakaudelta jolloin VAG:lla oli kaikki sekaisin. Vaikka kuvissa näyttääkin ihan hyvin pidetyltä ja todennäköisesti paljon maantiellä kaupungin sijaan viettäneeltä yksilöltä, en koskisi pitkällä tikullakaan ellei jollain ole näyttää että kaikki isompi mitä paukkuu 200-250tkm paikkeilla on jo vaihdettu.
Myyjä kerkesi jo vastata mulle niin kuulemma jakopäänremmi pitäisi vaihtaa. Ulkoa ei muista enää mitä kaikkea isompaa huoltoa olisi vailla. Olen laittamassa lisää kysymyksiä siitä, että onko kytkin kuinka kunnossa. Mitä muuta kysymyksiä kannattaisi kysyä tuon ikäisestä autoista ylipäätänsä?

Millä aukaisen Volvo S40 II:n takakontin, jos sähköinen avaus ei toimi? Eli varmaan mikrokytkin viallinen/johto poikki tai jotain muuta. Minulla ei näy sellaista "kahvaa" takakontissa mitä monessa youtube videossa näkyy.

Myyjä kerkesi jo vastata mulle niin kuulemma jakopäänremmi pitäisi vaihtaa. Ulkoa ei muista enää mitä kaikkea isompaa huoltoa olisi vailla. Olen laittamassa lisää kysymyksiä siitä, että onko kytkin kuinka kunnossa. Mitä muuta kysymyksiä kannattaisi kysyä tuon ikäisestä autoista ylipäätänsä?
Hinnan pitäisi olla reilusti pienempi ennen kun edes vaivautuisin kysymään jotain. Ikä ei ole enää tuossa vaiheessa se ongelma, kyse on huolenpidosta ja kilometreistä yhdistettynä mallin tunnettuihin ongelmiin. Saman vuosimallin sama malli puolet vähemmän ajettuna voi olla tuplasti huonommassa kunnossa kuin tuo enemmän ajettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
297 809
Jäsenet
81 373
Uusin jäsen
saneski

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom