Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla melko tyyriitä kokoonsa nähden, itse olen bauhausista 1kg pusseja hakenut, kun on vain 5,90€ Kosteudenpoistaja Kungs 1 kgMitens uskotte että tämmööiset toimisi filamentti pusseissa kuivaajina?
kuivuri
Mitens uskotte että tämmööiset toimisi filamentti pusseissa kuivaajina?
kuivuri
Heh.. Saan Fixukselta nto hintaan just noita kungs kosteudenpoistajia.. 6.07nto.. Vetää Meko välistä vähänTaitaa olla melko tyyriitä kokoonsa nähden, itse olen bauhausista 1kg pusseja hakenut, kun on vain 5,90€ Kosteudenpoistaja Kungs 1 kg
Näistäkin pystynee askartelemaan pienempiä pistämällä johonkin kangaspusseihin, itsellä Ikean 365 laatikoissa aina kahden rullan kaverina.
Lidlillä oli myös jossain vaiheessa heidän oman Ultimate Speed -brändin alla kaupan 5€:lla joko 1x 1kg tai 2x 500g, mutta koska Lidl, niin juuri mitään ei ole pysyväisvalikoimassa, jolloin joutuu odottamaan seuraavaa kertaa ULTIMATE SPEED® Kosteudenpoistaja hintoja 4,99€
En tiedä miten takka toimii noiden itse kosteudenpoistajien kuivattamisessa, mikrossa kun pyörittelee, niin ainakin lähtee vedet haihtumaan.ei se vaikka kuin kuivaa takassa jälkilämmöllä tunteja muuta sitä indikaattoria. ja kosteus ei muutu 22% mihinkään vaikka laittaa kuivatun säkin.
Oma valinta on Ikean Skadis sarjan levy jolle löytyy vaikka minkälaista kiinnikettä valmiiksi mallinnettuna netistä.![]()
![]()
Tahtoo kasaantua kaikki ”olennainen” tuohon työpöydälle, pikkuisella reikälevyllä vähän järjestelyä.
Jossain vaiheessa tarkoitus tehdä myös autotalliin työkaluille vastaava ratkaisu.